Select Language

НЕ МОЖЕТЕ ШВИДКО ЗАВЕСТИ АВТОМОБІЛЬ?

ІДЕНТИФІКУЙТЕ Й ВИРІШІТЬ ПРОБЛЕМУ

Ви не знаєте, скільки свічок накалювання треба замінити? Ваш двигун не заводиться швидко й надійно? Цей розділ безперечно для вас.

Розділ 1: Проблеми під час запуску двигуна? Визначте, в чому проблема

Ваш автомобіль довго не заводиться? З-під капоту видно дим і відчувається неприємний запах? На жаль, є декілька пояснень ситуації, з якою ви зіткнулися. Ознайомтеся з інформацією нижче та скористайтеся нашими варіантами рішень, щоб визначити причини своєї проблеми. 

Проблема
Причина
Наше рішення
Дим під час запуску двигуна, утворення диму
Свічка накалювання з однією котушкою, занадто низька температура
Скористайтеся свічкою накалювання Champion® із технологією 2 обмоток (нагрівальна й регулююча обмотка забезпечують досягнення вищої температури за коротший період розігріву)
Клацання на етапі запуску
Свічка накалювання без обмежуючого ефекту й без запасу тепла
Встановіть свічки накалювання для післяпускового нагріву Champion® для кращої і швидшої подачі тепла
Тривалий етап запуску з повним розрядом акумулятора
Свічка накалювання повільно розігрівається, надто великий період часу розігріву
Встановіть свічку накалювання Champion®, яка підходить до вашого двигуна та 3-фазної системи накалювання (попередній нагрів — передпусковий нагрів — післяпусковий нагрів) 
Ускладнена й нерівномірна робота двигуна
Температура на кінці свічки накалювання занадто низька
Двигун запускається тільки після декількох спроб
Свічка накалювання несправна
Двигун запускається тільки з продукуванням неприємних запахів 
Значення електричних параметрів свічок накалювання не були налаштовані належним чином
Стержень свічки злегка розігрітий або вкритий накипом
Товщина стінки нагрівального стержня занадто мала (часто це відбувається з дешевими свічками накалювання)

 

Розділ 2: Свічки накалювання зношені або пошкоджені? Це легко перевірити

Для вас є швидке, ефективне, надійне й економічне рішення, що називається тестовим пристроєм для свічок накалювання. Протестуйте свічки, не виймаючи їх. Це швидко і просто, оскільки тестовий пристрій для свічок накалювання можна знайти на будь-якій СТО.

За допомогою тестера для свічок накалювання ви самі або ваш автомеханік можете протестувати керамічні свічки накалювання на автомобілі зі змінною напругою в бортовій мережі швидко, легко й надійно. Можна перевірити кожну свічку окремо; для цього не потрібно знімати їх або запускати двигун. 

Порада! Як показує досвід, свічки накалювання зазвичай досягають межі зношення одна за одною; після зняття з’єднувальних проводів і шин дешевше замінити весь комплект, ніж замінювати свічки по одній через короткі проміжки часу. 

Прилад для швидкого тестування свічок накалювання має багато практичних переваг:

Champion® рекомендує тестер свічок накалювання BERU, що має такі функції:

  • Надійне, швидке та економічне тестування, яке не потребує зняття свічок або запуску двигуна.
  • Немає необхідності попередньо вибирати тип свічок накалювання (сталеві або керамічні).
  • Автоматичне розпізнавання номінальної напруги свічок накалювання (від 3,3 до 15 В).
  • Тестування в поточних умовах
  • Простота використання
  • Можливість тестування окремих свічок накалювання
  • Аналоговий дисплей для регулювання нагрівання і струму (можливість порівняння окремих свічок накалювання з точки зору споживання електроенергії й ефективності регулювання)
  • Захист від коротких замикань і помилок полярності
  • Захист від перевантаження (додатковий моніторинг свічки накалювання за допомогою незалежної схеми)
  • Процедура тестування за допомогою кривих характеристик, як в обладнанні для керування електронікою.
  • Визначення контактів, що відходять, за допомогою процесора, і подальша повторна перевірка.
  • Спеціальне мікроконтролерне програмне забезпечення, вбудоване в тестер 
Пов’язані історії
loading...