Select Language

Будьте уважні: причини спрацювання сигналізаторів гальмівної системи та ризики

Під час руху сигналізатор панелі приладів може світитися або спалахувати попереджуючим червоним кольором (залежно від моделі автомобіля), що вказує на наявність проблеми в гальмівній системі.

Водії іноді запитують, чи безпечно їхати, коли світиться цей сигналізатор. Відповідь: ні; його не можна ігнорувати в будь-якому разі. Сигналізатори гальмівної системи показують, що існує безпосередній ризик та потенційно проблема, яка ставить під загрозу безпеку водія та транспортного засобу.

Тож чому сигналізатор вмикається? Існує декілька причин, через які він може увімкнутися, але багато водіїв не знають про цей сигналізатор або не визнають ризики, про які він попереджає. 

Сигналізатори гальмівної системи та антиблокувальної системи ABS

Сигналізатор гальмівної системи виглядає приблизно так: 

highlight_visu4

Сигналізатор антиблокувальної системи ABS виглядає так: 
(її також називають протибуксувальною системою)

ferodo-support-techtips-warning-icon2-2016

Загальні причини спалахування сигналізатора гальмівної системи

Рівень гальмівної рідини занадто низький

РИЗИК: підвищується ризик утворення парової пробки.
Що робити: ви можете прочитати нашу статтю про проблеми ефективності гальма, включаючи появу парових пробок.

Товщина гальмівних колодок є мінімальною


РИЗИК: тонка та зношена гальмівна колодка може призвести до контакту підложки гальмівної колодки з гальмівним диском і зрештою, при найбільш несприятливому сценарію, до контакту несучої пластини колодки з гальмівним диском.
Що робити: перевірте товщину гальмівних колодок і замініть будь-які колодки в разі необхідності. 

Помилковий сигнал тривоги через проблему в гальмівній системі

 (наприклад, ABS)

РИЗИК: зламане, зношене або пошкоджене кільце ABS може призвести до появи помилкового сигналу від привідного валу або підшипника колеса. У разі виникнення корозії під монтажними точками датчика він може зміститися ближче до кільця ABS та передавати невірні дані на модуль ABS.
Що робити: перевірте всю систему ABS на наявність корозії або зламаних кілець і замініть їх в разі необхідності.

Помилковий сигнал тривоги внаслідок підвищеної чутливості сигналізатора гальмівної системи

РИЗИК: Сигналізатор на панелі приладів продовжує мигати навіть після заміни гальмівних колодок та пов’язаних з ними датчиків зношування.
Що робити:

  1. декілька разів натисніть на гальмівну педаль, щоб забезпечити контакт між гальмівними колодками та гальмівними дисками.
  2. Вимкніть панель приладів на кілька секунд.
  3. Увімкніть панель приладів знову та перевірте, чи продовжує горіти сигналізатор. Якщо сигналізатор гальмівної системи продовжує горіти, зверніться за допомогою або порадою. 

Цей тип помилкового сигналу тривоги поширений серед деяких типів автомобілів і моделей.

 

Інформація, що міститься в цій статті, призначена виключно для інформаційних цілей, тому її не можна використовувати замість професійної консультації від сертифікованого механіка. Якщо у вас є конкретні питання або зауваження, що стосуються будь-якої з тем, розглянутих у цьому документі, рекомендуємо вам проконсультуватися з сертифікованим механіком. За жодних обставин ми не несемо відповідальності за будь-які втрати або пошкодження, пов’язані з вашим власним інтерпретуванням даних статті.

Виникнення шуму під час гальмування

Дивіться наші поради

Проблеми ефективності гальмування

Дивіться наші поради

Вібрація під час гальмування

Дивіться наші поради