Select Language

Знімання і встановлення блока керування свічками накалювання

Загальновідомо, наскільки важливі свічки накалювання для запуску дизельного автомобіля, особливо холодним ранком. Але обов’язково треба звернути увагу на блок керування свічками накалювання. Чому? Наскільки ефективними будуть свічки накалювання, якщо блок керування свічками накалювання не працює? Якщо ви маєте підозри, що ваш блок керування свічками накалювання не працює належним чином, розгляньте варіант його заміни.

Перед тим як ми розкажемо, як зняти і встановити новий блок керування свічками накалювання, давайте пригадаємо його функції. Він відповідає за визначення часу, тривалості та сили струму, що необхідні для свічок накалювання. Ця інформація надходить із мікроконтролера до блока керування свічками накалювання через розумний вимикач живлення до свічок. Тобто, коли ви заводите свій дизельний автомобіль, контролер свічок накалювання аналізує, якого живлення потребують свічки, на який час і коли, перед тим як подати на них струм із необхідними характеристиками. Електричний струм нагріває свічки накалювання до 1300 °C для ефективного згоряння стисненої суміші палива й повітря. Якщо все спрацювало, ваш двигун запуститься.

На сьогоднішній день свічка накалювання не тільки відповідає за запуск дизельного двигуна. Вона також залишається запаленою протягом деякого часу після запуску двигуна, забезпечуючи плавність його роботи та рівний звук, а також продуктивність вихлопу.

Можливі ознаки того, що блок керування свічками накалювання або реле свічок накалювання несправні: на свічки накалювання не надходить струм, свічки накалювання вимикаються або реле свічок накалювання швидко клацає.

 

Як зняти і встановити блок керування свічками накалювання 

  1. Повністю вимкніть двигун і вийміть ключ. Для деяких автомобілів потрібно почекати 10–15 хвилин із відкритими дверима, поки електронна система вимкнеться остаточно.
  2. Від’єднайте негативний кабель акумулятора від акумулятора, якщо це не суперечить рекомендаціям вашого посібника користувача. Деякі виробники не рекомендують від’єднувати акумулятор.
  3. Встановіть блок керування свічками накалювання. Вийміть повітряний фільтр і покладіть чистий шматок тканини на вхідний отвір.
  4. Від’єднайте роз’єм, болти і проводи, що ведуть до джгута проводів свічок накалювання. Тепер можна виймати блок керування свічками накалювання.
  5. Якщо потрібно замінити тільки реле свічок накалювання, вийміть проводи, що залишилися (промаркувавши клеми, до яких вони кріпляться). Потім замініть старе реле новим, перевіривши правильність під’єднання всіх проводів.
  6. Якщо потрібно замінити весь контролер, встановіть його в порядку, зворотному зняттю старого контролера.

Корисні поради та рекомендації

Для подібних ремонтних робіт, коли ви не впевнені, чи вирішиться проблема заміною однієї невеликої деталі або знадобиться заміна кількох деталей, можливо, простіше буде купити більше деталей, ніж планувалося. Таким чином, у вас під рукою буде все, що вам може знадобитися, і не треба буде припиняти роботу через те, що якихось деталей не вистачає. Зазвичай можна повернути непотрібні запчастини, якщо ви зберегли квитанцію, а упаковка неушкоджена й чиста.

Також рекомендуємо мати чітку схему контролера й реле свічок накалювання, з якою можна буде звірятися під час ремонту. Ретельно перевірте, чи всі проводи встановлено правильно, оскільки неправильне встановлення може призвести до пошкодження блока керування свічками накалювання.

 

Інформація, що міститься в цій статті, призначена виключно для  інформаційних цілей, тому її не можна використовувати замість професійної консультації від сертифікованого механіка. Якщо у вас є конкретні питання або зауваження, що стосуються будь-якої з тем, розглянутих у цьому документі, рекомендуємо вам проконсультуватися з сертифікованим механіком. За жодних обставин ми не несемо відповідальності за будь-які втрати або пошкодження, пов’язані з вашим власним інтерпретуванням даних статті.

Share
Пов’язані історії
loading...